Visita Escola Bon Pastor de Barcelona

Aquest és el quart any que visito l’escola Bon Pastor i sempre estic encantada de la bona rebuda que em fan! De vegades, els nens als què vaig fer un taller altres anys em reconeixen i em saluden pels passadissos. Quina il·lusió!

El taller de poesia el vaig començar explicant què és per mi escriure poesia i d’on trec les idees. Després vaig deixar temps per les preguntes. A l’escola Bon Pastor la Leonor les fa tenir preparades per escrit. A través de les preguntes explico moltes coses. Normalment els nens volen saber des de quan escric, d’on em va sortir la idea per fer un poema determinat, quin poema m’agrada més, quan trigo en fer un poemari, si tinc altres llibres publicats, etc. Després vam fer un poema entre tots.

A les escoles que repeteixen cada any m’agrada proposar idees diferents perquè puguin seguir fent poesia a classe. En cada taller sempre he de deixar un temps perquè tots em volen recitar de memòria el seu poema preferit. I no acabaríem mai! Aquesta vegada un dels nens ens va sorprendre a tots recitant-me el poema de Marina a ritme de rap! Oh, yeah! Després de signar els llibres, que sempre us fa molta il·lusió, ens vam fer una foto de grup. Sovint us baralleu per sortir al meu costat i quan toca anar al pati i acomiadar-se m’abraceu i em feu un munt de petons que jo us torno encantada. Fins l’any que ve!

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Visites escoles. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

