De vacances… pirates!

A l’estiu toca fer la revisió del cotxe abans d’anar de vacances. Encara que costa… tant portar el cotxe al taller i tornar a peu com recollir-lo i tornar sense diners, cal fer-ho!!! La seguretat dels nostres petits és el primer. No trobeu?

Bé, ja fa anys que tinc per costum fer-ho i també preparar que el trajecte en cotxe es faci més divertit pels meus fills. Normalment sempre triem les hores que dormen però quan desperten és pot fer molt llarg el viatge. Sobretot si fan com jo, com em va recordar l’altre dia el meu pare, que quan viatjàvem a València, només sortir de Barcelona ja preguntava quan faltava per arribar. Uf!! Ara, el meu marit sempre prepara un CD recopilatori de cançons pels nostres viatges d’estiu. Ja en tenim 14 junts (algun any deu haver fet més d’un…) i els titula poti poti 1, 2, 3… El posem en tots els nostres desplaçaments d’estiu i després ens fa somiar en les vacances. Un anclatge de PNL, direu. Sí, sí! Pels meus fills per això, el CD estrella per les vacances és: Pirates a la vista! de Publicacions de l’Abadia de Montserrat. Una música alegre i lletra igual de divertida per cantar junts i convertir el cotxe en un gran vaixell pirata navegant en el mar de l’asfalt.

Si us agrada, recordeu que el podeu encarregar online. I que si el compreu tota la classe, em podeu demanar gratis la cantata Pirata (us agrada el teatre musical? Formeu part d’alguna coral?), que ha publicat PAM, i la visita de l’autora. Bon viatge, bon vent i bon estiu!

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats per fer amb nens i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

