De conversa amb la Joana Raspall

Per mi serà un honor parlar amb qui considero la meva mestra de poesia infantil, la famosa escriptora Joana Raspall (de 99 anys!) el 16 d’octubre a les 19 h a la Torre del Roser, carrer Joan XXIII nº14 a Sant Feliu de Llobregat.

En aquesta conversa intergeneracional (organitzada pel PEN Català i l’Institut Català de les dones) parlarem sobre els origens de la seva intensa activitat en favor de la llengua catalana i coneixerem millor a aquesta gran escriptora. Esteu tots convidats!

Us recomano que llegiu la seva poesia. Té una màgia, una creativitat i una sensibilitat sense rival. Us deixo un poema que com molts seus, em té el cor robat i penso que m’agradaria haver escrit jo. Simpàtic, tendre, senzill i genial, com ho és ella!

 “…No sóc núvol ni follet,

floc de neu ni papalló,

fonteta ni rossinyol,

però tinc un do millor

per sentir-me a cada instant

tal com jo desitjaria:

tinc el do de veure el món

amb ulls plens de fantasia.”

 Del llibre Com el plomissol. Poemes i faules. Barcelona: La Galera, 1998.

IMPORTANT: Si sou mestres, podeu trobar molta informació útil per treballar els seus poemes en aquest link. I si la voleu sentir en persona aquí teniu l’enllaç a una entrevista que li fan fer nens d’arreu de Catalunya.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies, Webs d'interès i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

