Poemes d’hivern per nens

Ja hem començat de nou l’escola i amb ella l’hivern. Busqueu poemes d’hivern per nens? Aquí en teniu un que vaig escriure per l’escola bressol del meu fill. Espero que us agradi!

                                                  ninot neu                                                         

     Hivern blanc

Als arbres del carrer

la tardor els despulla.

Quan arriba l’hivern

no tenen ni una fulla.

La neu a les teulades

fa el paisatge bonic.

Finestres entelades,

arbres portant abric.

 

Si us agraden els poemes i els voleu treballar a classe, jo em dedico a això! Faig diferents tipus de tallers: tallers d’emocions, tallers d’encanteris, tallers de haikús i tallers de poesia en general. Si us interessa, poseu-vos en contacte amb mi (arraona03@yahoo.es) i en parlem a veure si trobem una data lliure! Llegiu les opinions d’altres metres sobre els meus tallers! O llegiu més poemes!

Si voleu un llibre ple de poemes per llegir ben abrigadets dins de casa, aquí en teniu un que acaba de sortir. Bona lectura!

Aquesta entrada s'ha publicat en Poemes i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

