Els fantasmes de Dalí de Xavier Gual

els fantasmes de dalíNo acostumo a recomanar llibres d’adults. Però és que aquesta novel·la m’ha fascinat. Ja des de les primeres pàgines enganxa. Misteris i secrets al voltant de la figura de Dalí. Us deixo amb el book trailer. I us explicaré un petit secret… jo en vaig ser en part la instigadora d’aquesta història. Embarassada del meu segon fill, vam anar a visitar el castell de Púbol. Quan esperes un bebè, estàs molt protectora, i recordo que quan estava davant de la tomba de Gala, vaig tenir una petita “conversa” amb ella: mira, jo no tocaré res de les teves coses i tu em deixes tranquil·la, que estic embarassada…  Però quan vam arribar a la sala dels vestits, no vaig poder estar-me d’imaginar portant-los jo. I aquí va començar el malson… vaig tenir la sensació real que algú m’estava mirant, odiant, envejant, expulsant… Són els MEUS vestits… Gala! El cor se’m va accelerar i sense dir res a ningú vaig sortir als jardins tan de pressa com em va deixar la meva panxa. El cas és que l’autor em va “treure” aquesta història… i ara acaba de sortir la novel·la on evidentment surt  algun fantasma… Gràcies Xavi! Una feina excel·lent, amena, ben escrita i molt ben documentada. Ens veiem a la presentació de Els Fantasmes de Dalí el dimecres dia 19 de juny a les 19’30h a la llar del llibre de Sabadell. Brindarem pel seu èxit! T’ho mereixes. Me’n signaràs un? Us deixo amb el blog de l’autor sobre Dalí: http://dalisalvadorgenius.wordpress.com/

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies, Novetats, Opinió i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

