El peix blau i la lectura en família augmenten la intel·ligència infantil

logo primers lectors  Alta qualitatTranquils, jo no parlaré d’alimentació però sí de lectura en família. Després de llegir uns quants estudis sobre el tema, alguns constaten que llegir en família pot incrementar el Coeficient Intel·lectual dels nens en més de sis punts,  vaig posar-me a buscar frenèticament per la xarxa  contes per ensenyar a llegir als meus fills de 5 i 2 anys. Vaig trobar una invasió de llibres perquè els pares poguessin llegir als seus fills però amb lletra massa petita, o massa llargs per l’hora del conte, o massa moralistes, poc divertits o massa ensucrats . Uf! No em servien! Jo volia llegir històries breus i delirants per captar el gust per la lectura, amb lletra gran per poder assenyalar les paraules mentre llegia i amb un gran dibuix (després del text!) per captar la seva atenció en les paraules. Abans de caure en el desànim vaig optar per escriure’ls jo mateixa. I en vistes de l’èxit amb els meus fills, el meu marit i la il·lustradora Laura Príncipe (creadora del logo de Primers Lectors) m’han donat el coratge per  publicar-los. Si algú està interessat a ensenyar a llegir als seus fills o néts (preferentment menors de 6 anys), només s’ha de subscriure al meu blog per rebre més informació!

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats per fer amb nens, Notícies, Novetats i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a El peix blau i la lectura en família augmenten la intel·ligència infantil

  1. Anònim ha dit:

    hola núria som els del torrent d´enmelis i ens a agradat molt que binguesis adeu |||

Deixa un comentari

