Poema d’una síndria i bon estiu!

sindriaHe acabat aquest any amb un nou rècord de visites a les escoles. Ja passen del centenar!! És mig any de no parar, amunt i avall per tot Catalunya, Andorra fins a arribar a Tortosa (on sempre em demanen sis tallers) i aquest any com a novetat Eivissa. Un veritable plaer! De vegades em diuen si no em canso. I jo dic: encara no! Tinc el privilegi de fer una feina que em recarrega d’energies i il·lusió: fer que cada any més nens estimin la poesia i l’escriguin! És preciós veure com ells mateixos es sorprenen del que són capaços de fer (i els mestres també!). Així que amb un refrescant poema us desitjo bon estiu a tots. Gràcies Maria pel deliciós muntatge! I gràcies a les escoles per confiar un any més en mi. Amb moltes d’elles l’any que ve celebrarem deu anys de poesia junts!!! El poema de la síndria preparat per imprimir: 001-La-llegenda-de-la-síndria-poster

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Activitats per fer amb nens, Poemes, Visites escoles. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

