El secret del meu èxit

centenari Roald Dahl, L’altre dia, en un curs per mestres de poesia, una professora se’m queixava que trigava dos mesos i mig en fer un poema amb els seus alumnes i que els costava molt. Vaig ser una mica dura amb ella i li vaig dir que no es queixés. Que a mi em donaven una sola hora per respondre preguntes, signar llibres i fer un poema! Però justament penso que aquesta és la clau del meu èxit. La velocitat. Em considero una coach poètica veloç. No paro fins que no he tret el millor dels alumnes. I els demostro que es pot tenir èxit escrivint poesia i que pot ser divertit i ràpid. Sinó mireu la quantitat de poemes que van sorgir en una sola hora… fent encanteris com les bruixes de Roald Dahl. Es pot fer. I amb un resultat ple d’imaginatius versos. El tema és, us atreviu també a fer-ho en una hora?Encanteris centenari Roald Dahl

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats per fer amb nens, Idees per fer Poemes, Visites escoles i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

