Mindfulness en vers

Fa poc una escola em va comentar que estava fent mindfulness. Jo em llevo cada dia molt d’hora a fer ioga i meditar. El silenci m’ajuda a estar present, relaxar-me i escriure millor. Així que em va encantar la iniciativa. Aquest poema el dedico a aquesta escola i totes les escoles que sempre teniu iniciatives per fer més feliços als vostres alumnes.  Qui serà el primer en demanar per fer mindfulness en vers? Gràcies per tots els que em demaneu sempre coses noves. Estic al vostre servei. Gràcies de tot cor.

Aquí teniu el poema, que podeu aprendre abans de fer meditació amb els vostres alumnes:

MINDFULNESS

                                                                         En silenci

i ben quiet

tanco els ulls

per no estar distret.

M’escolto

i per dins em miro,

atent només

a com respiro.

Núria Albertí

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats per fer amb nens, Notícies, Novetats, Opinió, Poemes i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Mindfulness en vers

  1. Esther Cerro ha dit:

    Moltes gràcies, Nuria, per compartir. Jo, amb el teu permís, faré servir aquest poema a la meva primera sessió de Ioga😆

Deixa un comentari